O firmě
Firma Ing. Jaroslav Vodička zahájila svoji činnost v roce 1996 a to v těchto oborech :

- zprostředkovatelská činnost
- koupě zboží za účelem dalšího prodeje
- silniční motorová doprava osobní
- hostinská činnost
- zámečnictví
- opravy silničních vozidel
- měření emisí


Hlavním zaměřením je obor "Opravy silničních vozidel", konkrétněji opravy osobních terenních vozidel značky UAZ. V této činnosti jsme začali spolupracovat s firmou OAO "Uljanovský automobilový závod" z Uljanovsku - Ruská federce. Tato firma nám poskytla zastoupení pro ČR. Na základě toho jsme se stali Akreditovaným zástupcem v otázkách certifikace modelů vozidel UAZ 3160 a UAZ 3162 v souladu s národními požadavky České republiky a zároveň zplnomocněným zástupcem v otázkách dovozu automobilů UAZ a náhradních dílů k nim do ČR a záruční a servisní obsluhy. Na záladě pověření UAZ jsme obdrželi od Miniserstva dopravy ČR "Osvědčení o akreditaci zástupce výrobce" pro dovozová vozidla kategorie M1G, N1G tovární značky UAZ, pod č.j: 692/03-150 ze dne 12.2.2003

Jak jsme již zdělili výrobce osobních terenních vozidel značky UAZ je OAO "Uljanovský automobilový závod" Uljanovsk - Ruská federace. Vyrábí 14 typových řad různých řešení pohoných jednotek i převodovek. Nyní dovážíme do České republiky nejvíce tyto typy vozidel: UAZ 31512, jinak známý jako UAZ 469, sanitní vozy UAZ 3962, známé jako UAZ 452. Dále do těchto vozidel montujeme motory, které vyrábí VM MOTORI ITALIE, v licenci americké Deatroit. Další typ, který je vylepšen plechovou střechou, posilovačem řízení, vysokými sedačkami, bezp. pásy, modernější palubní deskou, je označen 31514, známý jako UAZ 469. V současné době výrobce vyrábí další typy vozidel, a to UAZ 3160 a o 37 cm delší UAZ 3162. U těchto vozidlech máme již zkušenosti s autorizací motorů VM 428 LTM s obsahem 2,8 litru TD. Vozidlo UAZ 452 s motorem "VM 428 LTM by 6" bylo schváleno vojenskou policií k provozu. Zkoušky proběhly ve Vojenském technickém ústavu Pozemního vojska Vyškov. Těchto vozidel je u nás v provozu několik desítek.

Dále připravujeme montáž převodovek a přídavných převodovek Praga, ovšem to je ve vývoji. Chystáme také výrobu uzávěrky k těmto vozidlům. Domníváme se, že přechodem na vznětové motory dojde ke snížení spotřeby paliva na 10-14 l/100 km. Proto usuzujeme, že dojde i k finančním úsporám a sjednocení paliva v AČR. Další naše zkušenosti jsou s těmito motory u vozidel UAZ 469, které používají některé lesní závody ! Zde je již úspora pohoných hmot znatelná. V současné době již montujeme do některých vozidel UAZ 3160 vznětové motory, které splňují emisní limity EURO 3. Samozřejmě se jedná o motory VM. Na základě pověření UAZ jsme obdrželi od Miniserstva dopravy ČR "Osvědčení o akreditaci zástupce výrobce" pro dovozová vozidla kategorie M1G, N1G tovární značky UAZ, pod č.j: 692/03-150 ze dne 12.2.2003